Умови повернення/обміну товару
Гарантійне обслуговування SmartEra
Умови гарантії
- Покупець повинен надати товарну накладну з пошти із зазначеною датою отримання товару.
- Гарантійний термін відраховується з моменту придбання товару.
- Гарантія від SmartEra покриває дефекти матеріалів або виробництва, які виникли під час нормального використання товару.
- Товар повертається з оригінальною упаковкою і супутніми запчастинами/аксесуарами.
Гарантія не покриває
- Товари, які були пошкоджені в результаті неправильного використання споживачем.
- Товари, які були пошкоджені від інших продуктів сторонніх виробників.
- Захисні стекла і плівки, які вже були використані.
- Кабелі та перехідники, які вийшли з ладу в результаті перепаду напруги.
- Товари, які вийшли з ладу в результаті механічного пошкодження.
Обмін або повернення товарів
Якщо вам не сподобався або не підійшов товар (протягом 14 днів, з моменту покупки), нічого страшного, ми запропонуємо вам інший варіант або зробимо повернення.
Процедура обмін / повернення товару належної якості в SmartEra можлива в тому випадку, якщо збережено товарний вигляд отриманого товару, упаковка ціла, товар в повній працездатності та комплектації, не зняті заводські пломби і ярлики, а також продукт не був в експлуатації.
Згідно статті 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" обміняти (повернути) таким чином можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.
- До переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню в інтернет-магазині SmartEra є навушники.
Як повернути/обміняти товар
- Зв'яжіться з нами для отримання даних для повернення/обміну
- Надішліть товар на вказані менеджером дані, не забувши сплатити доставку, після чого пришліть нам ТТН.
- Надішліть № картки для повернення.
Важливо!
Всі повернення розглядаються протягом 21-го дня з моменту отримання. Грошові кошти будуть зараховані в цей же термін, якщо не порушені основні умови повернення, і комплектація товару. Якщо у нас виникнуть питання, менеджер компанії обов'язково з вами зв'яжеться.
Умови повернення та обміну
- Не минуло 14 днів з моменту покупки (відраховується з моменту покупки, а не отримання товару).
- Товар не використовувався і повністю збережено його товарний вигляд (наклейки, пломби, вміст, коробка, інструкція і т.д.).
- Обмін можливий тільки з подальшим поверненням грошей за старе замовлення і оформленням нового замовлення.
Ніякі претензії не приймаються, якщо замовлення було зроблено післяплатою (тобто з оплатою при отриманні) і на пошті не було розпаковано і перевірено на:
- Відповідність тому, що замовляли
- На працездатність
- Зовнішній вигляд
- Кількість.