Умови повернення/обміну товару - магазин SmartEra

Умови повернення/обміну товару

Гарантійне обслуговування SmartEra

У разі, якщо гарантія від виробника відсутня, ми беремо на себе відповідальність за поломку продукту і надаємо гарантію від SmartEra - 30 днів з дня продажу.

Умови гарантії

  1. Покупець повинен надати товарну накладну з пошти із зазначеною датою отримання товару.
  2. Гарантійний термін відраховується з моменту придбання товару.
  3. Гарантія від SmartEra покриває дефекти матеріалів або виробництва, які виникли під час нормального використання товару.
  4. Товар повертається з оригінальною упаковкою і супутніми запчастинами/аксесуарами.

Гарантія не покриває

  1. Товари, які були пошкоджені в результаті неправильного використання споживачем.
  2. Товари, які були пошкоджені від інших продуктів сторонніх виробників.
  3. Захисні стекла і плівки, які вже були використані.
  4. Кабелі та перехідники, які вийшли з ладу в результаті перепаду напруги.
  5. Товари, які вийшли з ладу в результаті механічного пошкодження.

Обмін або повернення товарів

Якщо вам не сподобався або не підійшов товар (протягом 14 днів, з моменту покупки), нічого страшного, ми запропонуємо вам інший варіант або зробимо повернення.

Процедура обмін / повернення товару належної якості в SmartEra можлива в тому випадку, якщо збережено товарний вигляд отриманого товару, упаковка ціла, товар в повній працездатності та комплектації, не зняті заводські пломби і ярлики, а також продукт не був в експлуатації.

Згідно статті 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" обміняти (повернути) таким чином можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.

  • До переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню в інтернет-магазині SmartEra є навушники.

Як повернути/обміняти товар

  1. Зв'яжіться з нами для отримання даних для повернення/обміну
  2. Надішліть товар на вказані менеджером дані, не забувши сплатити доставку, після чого пришліть нам ТТН.
  3. Надішліть № картки для повернення.

Важливо!

Всі повернення розглядаються протягом 21-го дня з моменту отримання. Грошові кошти будуть зараховані в цей же термін, якщо не порушені основні умови повернення, і комплектація товару. Якщо у нас виникнуть питання, менеджер компанії обов'язково з вами зв'яжеться.

Умови повернення та обміну

  1. Не минуло 14 днів з моменту покупки (відраховується з моменту покупки, а не отримання товару).
  2. Товар не використовувався і повністю збережено його товарний вигляд (наклейки, пломби, вміст, коробка, інструкція і т.д.).
  3. Обмін можливий тільки з подальшим поверненням грошей за старе замовлення і оформленням нового замовлення. 

Ніякі претензії не приймаються, якщо замовлення було зроблено післяплатою (тобто з оплатою при отриманні) і на пошті не було розпаковано і перевірено на:

  1. Відповідність тому, що замовляли
  2. На працездатність
  3. Зовнішній вигляд
  4. Кількість.