Умови повернення/обміну товару

Гарантійне обслуговування SmartEra

У разі, якщо гарантія від виробника відсутня, ми беремо на себе відповідальність за поломку продукту і надаємо гарантію від SmartEra - 30 днів з дня продажу.


Умови гарантії

  1. Покупець повинен надати товарну накладну з пошти із зазначеною датою отримання товару.
  2. Гарантійний термін відраховується з моменту придбання товару.
  3. Гарантія від SmartEra покриває дефекти матеріалів або виробництва, які виникли під час нормального використання товару.
  4. Товар повертається з оригінальною упаковкою і супутніми запчастинами/аксесуарами.


Гарантія не покриває

  1. Товари, які були пошкоджені в результаті неправильного використання споживачем.
  2. Товари, які були пошкоджені від інших продуктів сторонніх виробників.
  3. Захисні стекла і плівки, які вже були використані.
  4. Кабелі та перехідники, які вийшли з ладу в результаті перепаду напруги.
  5. Товари, які вийшли з ладу в результаті механічного пошкодження.


Прийшов не той товар

  1. Якщо ви отримали товар, який не відповідає заявленим характеристикам на сайті або зовнішній вигляд не відповідає картинці.
  2. Якщо ви виявили товар, який не відповідає вашому замовленню
  3. Товар виявився не робочим, або не вдається підключитися


Мені потрібна ваша допомога:

Якщо Вам потрібна допомога в питаннях гарантійного обслуговування, зверніться, будь ласка, до нашого фахівця

Час роботи: Пн-Пт: з 9 до 18

Пошта:  [email protected]

Телефон/Viber/Telegram: +38 098 098 62 35


Обмін або повернення товарів

Якщо вам не сподобався або не підійшов товар (протягом 14 днів, з моменту покупки), нічого страшного, ми запропонуємо вам інший варіант або зробимо повернення.

Процедура обмін / повернення товару належної якості в SmartEra можлива в тому випадку, якщо збережено товарний вигляд отриманого товару, упаковка ціла, товар в повній працездатності та комплектації, не зняті заводські пломби і ярлики, а також продукт не був в експлуатації.

Згідно статті 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" обміняти (повернути) таким чином можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.

  • До переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню в інтернет-магазині SmartEra є навушники.


Як повернути/обміняти товар

  1. Скачайте бланк заяви на Обмін/Повернення за цим посиланням
  2. Прикріпіть всі необхідні додаткові документи, відповідно до ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів", а саме: - документ, що засвідчує факт і дату придбання товару (наприклад, товарний / касовий чек або видаткову накладну); - документ, що засвідчує особу (можна паспорт 1 та 2 стор.); - гарантійний талон (якщо є).
  3. Зберіть повний пакет документів з товаром належної якості і уточніть адресу відправки.

Важливо!

Всі повернення розглядаються протягом 7 днів з моменту отримання. Грошові кошти будуть зараховані в цей же термін, якщо не порушені основні умови повернення, і комплектація товару. Якщо у нас виникнуть питання, менеджер компанії обов'язково з вами зв'яжеться.


Умови повернення та обміну

  1. Покупець повинен надати повний пакет документів: - заяву на Обмін / Повернення; - документ, що засвідчує факт і дату придбання товару (наприклад, товарний / касовий чек або видаткову накладну); - документ, що засвідчує особу (можна паспорт 1 і 2 стор.); - гарантійний талон (якщо є).
  2. 14 денний термін для повернень відраховується з моменту придбання товару.
  3. Товар не використовувався і повністю збережено його товарний вигляд (наклейки, пломби, вміст ярлики, коробка, інструкція і т.д.).
  4. Витрати на зворотну доставку оплачуються покупцем.
  5. Обмін можливий тільки з подальшим поверненням грошей за старе замовлення і оформленням нового замовлення. Після отримання та огляду товару претензії щодо комплектації, зовнішнього вигляду, не приймаються!

Переконливо просимо Вас перевіряти зовнішній вигляд і комплектацію при отриманні товару. Якщо Вам потрібна допомога в питаннях Обміну / Повернення, зверніться, будь ласка, до наших фахівців

Пн-Сб: з 9-18 год.

Тел. / Viber / Telegram: +380980986235

E-mail: [email protected]


Є питання? Ми на зв'язку! Напишіть зручним для Вас способом або замовте зворотний дзвінок
Консультант Аня Консультант Аня
×
Є питання? Ми на зв'язку! Напишіть зручним для Вас способом або замовте зворотний дзвінок
Консультант Аня Консультант Аня
×