Умови повернення/обміну товару
Гарантійне обслуговування SmartEra
Умови гарантії
- Покупець повинен надати товарну накладну з пошти із зазначеною датою отримання товару.
- Гарантійний термін відраховується з моменту придбання товару.
- Гарантія від SmartEra покриває дефекти матеріалів або виробництва, які виникли під час нормального використання товару.
- Товар повертається з оригінальною упаковкою і супутніми запчастинами/аксесуарами.
Гарантія не покриває
- Товари, які були пошкоджені в результаті неправильного використання споживачем.
- Товари, які були пошкоджені від інших продуктів сторонніх виробників.
- Захисні стекла і плівки, які вже були використані.
- Кабелі та перехідники, які вийшли з ладу в результаті перепаду напруги.
- Товари, які вийшли з ладу в результаті механічного пошкодження.
Прийшов не той товар
- Якщо ви отримали товар, який не відповідає заявленим характеристикам на сайті або зовнішній вигляд не відповідає картинці.
- Якщо ви виявили товар, який не відповідає вашому замовленню
- Товар виявився не робочим, або не вдається підключитися
Мені потрібна ваша допомога:
Якщо Вам потрібна допомога в питаннях гарантійного обслуговування, зверніться, будь ласка, до нашого фахівця
Час роботи: Пн-Пт: з 9 до 18
Пошта: info@smartera.com.ua
Телефон/Viber/Telegram: +38 098 098 62 35
Обмін або повернення товарів
Якщо вам не сподобався або не підійшов товар (протягом 14 днів, з моменту покупки), нічого страшного, ми запропонуємо вам інший варіант або зробимо повернення.
Процедура обмін / повернення товару належної якості в SmartEra можлива в тому випадку, якщо збережено товарний вигляд отриманого товару, упаковка ціла, товар в повній працездатності та комплектації, не зняті заводські пломби і ярлики, а також продукт не був в експлуатації.
Згідно статті 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" обміняти (повернути) таким чином можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.
- До переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню в інтернет-магазині SmartEra є навушники.
Як повернути/обміняти товар
- Скачайте бланк заяви на Обмін/Повернення за цим посиланням
- Прикріпіть всі необхідні додаткові документи, відповідно до ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів", а саме: - документ, що засвідчує факт і дату придбання товару (наприклад, товарний / касовий чек або видаткову накладну); - документ, що засвідчує особу (можна паспорт 1 та 2 стор.); - гарантійний талон (якщо є).
- Зберіть повний пакет документів з товаром належної якості і уточніть адресу відправки.
Важливо!
Всі повернення розглядаються протягом 7 днів з моменту отримання. Грошові кошти будуть зараховані в цей же термін, якщо не порушені основні умови повернення, і комплектація товару. Якщо у нас виникнуть питання, менеджер компанії обов'язково з вами зв'яжеться.
Умови повернення та обміну
- Покупець повинен надати повний пакет документів: - заяву на Обмін / Повернення; - документ, що засвідчує факт і дату придбання товару (наприклад, товарний / касовий чек або видаткову накладну); - документ, що засвідчує особу (можна паспорт 1 і 2 стор.); - гарантійний талон (якщо є).
- 14 денний термін для повернень відраховується з моменту придбання товару.
- Товар не використовувався і повністю збережено його товарний вигляд (наклейки, пломби, вміст ярлики, коробка, інструкція і т.д.).
- Витрати на зворотну доставку оплачуються покупцем.
- Обмін можливий тільки з подальшим поверненням грошей за старе замовлення і оформленням нового замовлення. Після отримання та огляду товару претензії щодо комплектації, зовнішнього вигляду, не приймаються!
Переконливо просимо Вас перевіряти зовнішній вигляд і комплектацію при отриманні товару. Якщо Вам потрібна допомога в питаннях Обміну / Повернення, зверніться, будь ласка, до наших фахівців
Пн-Сб: з 9-18 год.
Тел. / Viber / Telegram: +380980986235
E-mail: info@smartera.com.ua